• 15-05-2008, 18:19:29
    #1
    arkadaşlar sitemin yedegini kurdum yalnız şuan üyelerde sıfır gözüküyor:S
    yaptıgım işlemler
    vb yi kurdum
    sonra bigdumpla yedegi kurdum
    girdim siteye 3680 üye gösteriyordu cookie falan resetledim
    şimdi ise üyeler sekmesinde sadece 1 üye gözüküyor :S
    oda vb yi kurarkenki girdigim admin bilgileri
    nasıl üyeleri geri getirecegim arkadaşlar lütfen yardım
  • 15-05-2008, 18:22:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yedeği alırken üyelerin bulunduğu tablonun yediğini almayı unutmuş olmayasın ?
  • 15-05-2008, 19:05:34
    #3
    ya yedegi başta kurdum ve girdigimde 3680 falan üye görünüyordu sonra siteye giriş olmuyordu diye tools.php den resetledim cookileri.sonra siteye girdim birtek üye ben gözüküyorum