• 12-05-2008, 00:12:02
    #1
    Arkadaşlar serverımdaki sitemde zoints kullanıyorum sanırım çok kasma yapıyor memcached kurmayı düşünüyorum memcached ile vbseodaki kasmalar en düşük seviyeye iniyormuş zointtede işe yararmı? cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
  • 12-05-2008, 18:12:33
    #2
    yokmu bir cevap?
  • 12-05-2008, 18:34:03
    #3
    kasıyordan kastınız ne siteniz de mysql mu şişiyor?

    memcached mysql içindir, xcache kurmanızı öneririm.
  • 12-05-2008, 22:16:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşın deiği gibi xcache kurun
  • 12-05-2008, 23:24:03
    #5
    Kurumsal Üye
    xcache kullanırsanız faydasını daha çok görürsünüz
  • 13-05-2008, 15:49:21
    #6
    arkadaşlar benim sitede şişmeye başladı bu xcache ve memcached nedir nasıl kurulur. bu kasası olanlar için geçerli bir eklenti galiba kasayamı kuruluyor acaba ? anlatabilirmisiniz tşkler.
  • 13-05-2008, 19:26:12
    #7
    Saolun arkadaşlar.Shimaya server sahibine söylersen halleder