• 09-05-2008, 18:05:40
    #1
    Merhabalar...

    İzninizle sorularıma başlıyorum....


    1-) 3,7,0 ı yeni kurdum. Admin,mod. ve üyelerin rengini nereden değiştiriyorum ?
    panellleri 40 kere okudum ama bulamadım


    2-) Normalde başlık acabiliyorum, Ama ana başlık açamıyorum.. Yardım edin lütfen örnek vermek gerekirse :

    Google & Msn-Yahoo kardeşler ana başlık
    Google Pagerank onun altındaki başlıkkk


    ben bu ana baslığı nerden yapacağım

    (sonradan eklendi) 3-) Soru rep sistemini nasıl aktif hale getiriyoruz ?


    (sonradan eklendi) 4-) Üye olanlara mail gitmesini nasıl sağlarım ?
  • 09-05-2008, 20:31:24
    #2
    1- Üye grubu yöneticisinden html kodlarıyla grupların rengini değiştirebilirsin.

    2- Ana forum açarken Normal forum olarak belirle kısmını "hayır" seçeceksin.

    3- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi:tecrübe puanları sistemini aktifleştir.

    4- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi: Yeni üyelik => Hoşgeldin e-maili gönderilsin mi kısmını evet seç.
  • 09-05-2008, 23:36:07
    #3
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Üye grubu yöneticisinden html kodlarıyla grupların rengini değiştirebilirsin.
    2- Ana forum açarken Normal forum olarak belirle kısmını "hayır" seçeceksin.
    3- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi:tecrübe puanları sistemini aktifleştir.
    4- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi: Yeni üyelik => Hoşgeldin e-maili gönderilsin mi kısmını evet seç.

    çok saolun fakat 3. ve4. sorudaki menuleri bulamadım
  • 11-05-2008, 13:35:57
    #4
    3- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi Buraya Gir Orda tecrübe puanları sistemi vardır onu evet yap olur
    4- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi: Yeni üyelik'e qir Orada Hoşgeldin e-maili gönderilsin mi diye bi yer var onu evet yap olucaktır
  • 11-05-2008, 14:44:30
    #5
    ZaFHeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi Buraya Gir Orda tecrübe puanları sistemi vardır onu evet yap olur
    4- Admincp=> Vbulletin seçenekleri => Üye yönetimi: Yeni üyelik'e qir Orada Hoşgeldin e-maili gönderilsin mi diye bi yer var onu evet yap olucaktır

    saol dostum