İzninizle sorularıma başlıyorum....
1-) 3,7,0 ı yeni kurdum. Admin,mod. ve üyelerin rengini nereden değiştiriyorum ?
panellleri 40 kere okudum ama bulamadım

2-) Normalde başlık acabiliyorum, Ama ana başlık açamıyorum.. Yardım edin lütfen örnek vermek gerekirse :
Google & Msn-Yahoo kardeşler ana başlık
Google Pagerank onun altındaki başlıkkk
ben bu ana baslığı nerden yapacağım

(sonradan eklendi) 3-) Soru rep sistemini nasıl aktif hale getiriyoruz ?
(sonradan eklendi) 4-) Üye olanlara mail gitmesini nasıl sağlarım ?
