• 03-12-2016, 01:51:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar vBulletin almayı düşünüyorum ama hangi sürüm alacağıma karar veremedim yarıdmcı olur musunuz ? Sürümlerin birbirlerine göre avantajları veya dezavantajları var mı ?
  • 04-12-2016, 18:54:45
    #2
    xenforo alabiliyorsan alabilirsin o daha gelişmiş ve geliştirilmiş
  • 04-12-2016, 19:06:09
    #3
    vBulletin 3 öneririm. Dilerseniz elimde lisans var
    vB3-4-5 sınırsız lisans. Panelli şekilde 400 'ye verebilirim.
  • 04-12-2016, 20:51:14
    #4
    vBulletin 3 kullanmanızı öneririm. Ne 4, ne 5, ne de XenForo; vB 3'ün yerini tutmaz.
  • 11-12-2016, 07:20:00
    #5
    7 senedir vbulletin destekçisi olarak XenForo almanızı tavsiye ediyorum
  • 11-12-2016, 13:06:39
    #6
    Kullanırsanız vb 3 ve 4 öneririm vb5 hem pek kullanılmıyor hemde eklenti ve tema yönünden pek birşey yok