• 02-05-2008, 16:46:01
    #1
    Bir vbulletin forum teması yükledim fakat temada sol menü var ve bunu kaldırmak istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
  • 02-05-2008, 16:49:21
    #2
    bana siteyi pmden atabilirsen bi bakayım + ya navbarda eklidir yada headerda kodlar onları silmen lazım yada eklentisi kuruludur