Sol menüyü kapatmak nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sol menüyü kapatmak nasıl?
1
●
454
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Sol menüyü kapatmak nasıl?
02-05-2008, 16:46:01
#1
Liily
Bir vbulletin forum teması yükledim fakat temada sol menü var ve bunu kaldırmak istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
02-05-2008, 16:49:21
#2
istebul.net
bana siteyi pmden atabilirsen bi bakayım + ya navbarda eklidir yada headerda kodlar onları silmen lazım yada eklentisi kuruludur
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler