• 24-04-2008, 20:37:21
    #1
    Arkadaşlar siteye giriş yapıyorum ana sayfaya atıyo admin panelin yolunu yazıyom şifremi yazıyom ana sayfaya atıyo direk ne yapmalıyım...acil yardım site elimizden gidecek resmen
  • 24-04-2008, 20:50:35
    #2
    büyük bir ihtimalle internette wareze düşmüş dbleri kullanıyorsun galiba
  • 24-04-2008, 20:59:18
    #3
    Tools.php ile Cookieleri resetlemeyi deneyin..
  • 24-04-2008, 21:05:24
    #4
    yook cookies resetledim galiba ama o işi biri resimli gösterebilirmi cookies reset die olan yazıya basyom arkasından bomboş mavi vbulletin arka planı geliyor


    hayır varez db kullanmıyom kendi sitem şimdi birden bire oldu
  • 24-04-2008, 21:07:18
    #5
    "FORUM KULLANAN MÜŞTERİLER LÜTFEN İŞLEM YAPMAYIN SİTELERİNİZ SAĞLAMDIR. SERVERDA BİR DOSYA SİLİNMİŞTİR.. DÜZELTİLECEKTİR." hostcum demin yazdı sağolun hepiniz