• 20-04-2008, 15:44:41
    #1
    Arkadaşlar seom zoint, 3.6.9 sürümü kullanıyorum. Sitem için sitemap.xml tarzı bir sitemap nasıl oluşturabilirim.
  • 20-04-2008, 15:56:44
    #3
    Onu görmüştüm ama hostun aşırı güvenli olmasından dolayı yapamadım.
  • 20-04-2008, 16:01:25
    #4
    Aşırı güvenli derken?
  • 20-04-2008, 17:33:32
    #5
    Güvenli olsun diye bazı şeyleri kısmışlar.
  • 20-04-2008, 20:53:04
    #6
    vbseo sitemap eklentisi için yapılması gereken en extra ayar sitemap klasorune cmod777 vermektir. başka extra güvenlik ayarına gerek yok bildiğim kadarıyla ve kesinlikle tavsiye ederim o eklentiyi gayet güzel işe yarıyor. Eğer olayı programla falan halledecem dersen bence hiç deneme. zaman kaybından başka bişey değil. gsitecrawler denen program bu işi düzgün yapıyor ama vb script i için günleri yiyor + eğer kotalı adsl kullanıyorsan sakın deneme 1 günde 30 gb yediğini gördüm.