• 15-08-2006, 20:51:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugun farkına vardım kı (devamlı gelen mesajlar) karspersky kullanan kullanıcıalr foruma gıremıyor !! gerçi yalan solemıyım gırıyorlar ama ana sayfa ortalama 11 dakıakda açılıyor !! karspersky ı kapattıkalrında sorun yok :s acaba dedım vırus fılan mı var sıtede vs, hiç bir şey yok daha sorna farkına vardımkı sorun sadece bende değil karspersky kullanan bır çok kişi bır çok sıteye çok ağır gırıyor ancak programı kapatınca rokey gibi uçuyor bunun nedenını bılen varmı yada sorunu yaşayan ?
  • 15-08-2006, 20:57:45
    #2
    :S ilk defa duydum sade vbulletin siteler içinmi geçerli bu :S
  • 15-08-2006, 21:07:14
    #3
    hayır başka sıtelerdede oluyormuş oyun sıtelerınde fılan
  • 15-08-2006, 21:41:37
    #4
    kaspersky internet security 6.0 çıktı..
    beta mı değil mi tartışmaları sürüyor ama ben kullanıyorum ve benzer bazı bug'lar olduğunu düşünüyorum..
  • 16-08-2006, 10:05:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şu an r10 ve kaspersky açık
  • 16-08-2006, 11:55:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kaspersky böle yaa yok google adsleri engelleler yok html leri engeller bence geliştirilmeleri lazım daha fazla.Şuan için kullanma en azından 2007 nin betasını kullanma.
  • 16-08-2006, 12:11:55
    #7
    nod 32 veya prevx1 kullansınlar