Karspersky Siteleri Açmıyor !!!
6
●681
- 15-08-2006, 20:51:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bugun farkına vardım kı (devamlı gelen mesajlar) karspersky kullanan kullanıcıalr foruma gıremıyor !! gerçi yalan solemıyım gırıyorlar ama ana sayfa ortalama 11 dakıakda açılıyor !! karspersky ı kapattıkalrında sorun yok :s acaba dedım vırus fılan mı var sıtede vs, hiç bir şey yok daha sorna farkına vardımkı sorun sadece bende değil karspersky kullanan bır çok kişi bır çok sıteye çok ağır gırıyor ancak programı kapatınca rokey gibi uçuyor bunun nedenını bılen varmı yada sorunu yaşayan ?