bakarsanız sevinirim
2
●307
- 15-04-2008, 02:44:00Üyeliği durdurulduVb bilgim fazla değil ama mantıken cevap vermek gerekirse 1.seçenek olarak keşke default theme yedeğini alsaydın..2. seçenek ise Vb default theme internette bulabilirsin gibime geliyor.
Edit : 3.tavsiyem ise internetten herhangi bir tema indir vede içine bir göz gezdir adamlar hangi klasörü kullanmışlar images,banners,buttons vs....Sende vbulletinin ilk hali olarak bu şekilde kendine default theme hazırlayabilirsin.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu..Kolay gelsin.