bu rss te ne sorun var - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu rss te ne sorun var
20
●
1.789
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
bu rss te ne sorun var
1
2
3
15-08-2006, 00:38:35
#19
Black1
boşuna ekledik desene kardeş
ben bu forumda ve heryerde baktım
haber botu olarak bahsedılıyordu
15-08-2006, 08:58:19
#20
HolyBoY
black 3.6.0 a geç yaw kendi rss konu açma özeliği var zaten
16-08-2006, 13:41:04
#21
1KaN
3.6 ya yükseldik şimdide Türkçe karekter sorunu var
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler