• 15-08-2006, 00:38:35
    #19
    boşuna ekledik desene kardeş
    ben bu forumda ve heryerde baktım
    haber botu olarak bahsedılıyordu
  • 15-08-2006, 08:58:19
    #20
    black 3.6.0 a geç yaw kendi rss konu açma özeliği var zaten
  • 16-08-2006, 13:41:04
    #21
    3.6 ya yükseldik şimdide Türkçe karekter sorunu var