---Arkadaşlar yardımlarınıza çok ihtiyacım war...Admin Cp yedek almıştım...Yanlıslıkla üyeler silince onu yükleyeyim dedim...Bigdump ile tespera'nın dediklerini aynen uyguladım...Sonuçta sitem şu şekli aldı...Hiç birşey yok napmam lazım şaştım kaldım site darmadagın...
Şimdi ne yapmam lazım elimde olan yedek bu bigdump denen şeyle herşeyi dogru uyguladım ama sonuç burda...Yardım lütfen
Yedek Yüklerken sorun
2
●322
- 09-04-2008, 23:51:01
- 10-04-2008, 01:57:59önceBen de bi ara büyük sorun olmuştu.Şu an gayet güzel herhangi bir sorunum yok.Admin cp den back up yedek al.Tümünü evet olarak seçtiğinden emin ol öncelikle.Ben ftp yedeği de aldım.Bigdump ile geri yükledim tıkır tıkır çalışıyo hatta localde defalarca yedek alıp tekrar yüklüyorum herhangi bir sorun çıkmıyor.
Ama yedeği yüklerken hata veriyorsa aldığın yedek arızalıdır tablolarda sorun olabilir ya da pleskte. - 10-04-2008, 02:34:24Tamamdır arkadaşlar hallettim...Zaten illa uğraştırcak yoksa olmuyor...Neyse bari toparladık durumu cvp veren arkadaşa teşekkür ediyorum