admini sildim ne yapmam lazım
4
●604
- 09-04-2008, 22:00:56Eposta Aktivasyonu Gerekmekte1- vBulletin paketinde iki adet klasör vardır biri upload diğeri ise dont_upload
dont_upload yazan dosyadaki tools.php dosyasını masa üstüne alın.
2- Uygun düzenleyicide açın (sağ tıklayın üstüne wordpade seçin).
3- Şu satırı bulun;
ve sürümünüzü kontrol edin işiniz bitse kapayın düzenleyiciyi.Alıntı
4- tools.php dosyasını ftp ile admincp içine atın ftp kapayın.
5- explorer (tarayıcı) adres bara siteismi.com olarak çalıştırın.
6- Size Costomer Number soran ekran gelecektir.
7- Çıkan menüde çeşitli tamir araçlarına ait seçenekler çıkacaktır siz sadece admin accses yazılı olana tıklayın çıkan alana admin bilgilerini yazın ve kabul edin admin oluşturulmuş olacaktır.
8- Daha sonra ftp açın ve tools.php yi silin silmeden siteye giremesiniz.
Olay bu kadardır.. Diğer seçenekler ise örnek çerezlerden dolayı sürekli site dışına atılsanız gene aynı yöntemle çalıştırın tools.php dosyasını bu sefer Cookies yazılı kısmı açın ve yönelgeleri uygulayın.
Çalıntıdır.