• 28-03-2008, 21:17:41
    #1
    Arkadaşlar sm forum kullanıyorum ve smf ye geçmek istiyorum yardımcı olabilecek var mı
  • 28-03-2008, 21:23:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vbulletin.com a üye ol lisans satın al impex var onunla geçebilirsin.
  • 28-03-2008, 21:23:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım
    vBulletin® - Instant Community dan önce lisans alıcaksın sonra orada impexi indirip convert
    ediceksin smfden vbullettine sorunsuz geçebilirsin.
  • 28-03-2008, 21:26:16
    #4
    Lisans alıp impex ile geçebilirsin.
  • 28-03-2008, 21:31:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans alıp impex ile geçebilirsin.
    Ben farklı birşey mi dedim acaba ?
  • 28-03-2008, 23:58:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Impex ile çeviri yaparken herşeye dikkat etmek zorundasın.. Çeviri yaptıktan sonra unutma bütün üyelerin şifreleri gider. Smf'nin üye grupları ile vbulletinin üye grupları da aynı değil bunlar da haliyle gider. Mail atarak herkesin Lost password kısmından şifreleri tekrar maillerine gelmesini sağlayabilirsin. Üye gruplarını da yeniden belirlemen, smfdeki üye grubundaki kişileri tek tek vbulletindeki üye gruplarına nakletmen gerekecek. Ben denedim ve sorunsuz geçiş yaptım. Biraz uraş veriyor ama sonuçta vbulletin gibi kullanımı kolay ve şık bir foruma geçmeye değiyor. Takıldığın herhangi bir konu varsa yarımcı olabiliriz.