• 07-08-2006, 18:38:32
    #19
    umurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her vbulletin kullanan kuramaz bunu çok uğraştım gece gece
    benim için çocuk oyuncağı

    yaw kardeşim şunun admin login i söleyinde bi işe yarasın =)
  • 07-08-2006, 19:16:55
    #20
    Hyper__teknix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim için çocuk oyuncağı

    yaw kardeşim şunun admin login i söleyinde bi işe yarasın =)
    o kodar kolay he

    bi hesap aç kendine sonra git phpmyadminden gurubunu 6 olarak değiştir süper modsun
  • 09-08-2006, 13:31:30
    #21
    Üyeliği durduruldu
    teşekürler