• 18-03-2008, 21:57:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Eski Üyelerin ve yeni üyelerin otomatik wsight modunu kullanmasını nasıl sağlarım
  • 18-03-2008, 23:13:56
    #2
    vbulletin seçenekleri>> üye yönetimi- yeni üyelik

    buradan ayarlayabilirsin.
  • 19-03-2008, 00:00:17
    #3
    DeLi_EsMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin seçenekleri>> üye yönetimi- yeni üyelik

    buradan ayarlayabilirsin.
    Bu kısımdan ayarlama yaparsanız sadece yeni üye olan kişiler kullanabilir eski üyelerinde kullanmasını istiyorsanız bunu sorgu ile yapabilirsiniz..
  • 19-03-2008, 00:18:06
    #4
    eski üyeler için:

    UPDATE user SET showvbcode=2

    sorgusunu çalıştır.
  • 19-03-2008, 10:53:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler
  • 19-03-2008, 14:31:05
    #6
    çok saol uyguluyorum umarım bir sorun olmaz