Arkadaslar Hergün belirlenen Saatte Istenilern DB nin Yedegini Otomatik Alacak Bildiginiz Bir Script Yada Yöntem Varmi?
Tesekkürler.
Otomatik Yedek Almak?
3
●512
- 17-03-2008, 19:51:49Üyeliği durdurulduPeki aldığımız yedekleri nereye atıyor ?vB_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle