• 14-03-2008, 20:21:55
    #1
    arkadaşlar aranızda v-bulletinin kurulumunu detaylıca anlatacak birisi varmı acil lazım ...
  • 14-03-2008, 21:15:37
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    msn adresimi ekleyin online olarak kurulumunuzu yaparım
  • 16-03-2008, 02:05:41
    #3
    benim amacım kurulumu yaptırmak değil kurmayı öğrenmek kardeş
  • 16-03-2008, 03:09:26
    #5
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn adresimi ekleyin online olarak kurulumunuzu yaparım
    .. İnsanlık yapma deymez
  • 16-03-2008, 15:02:53
    #6
    kardeşim kurulumu herkez yapıyo benim amacım tüm insalların yaptıgı gibi hazırcılık değil amaç öğrenmek ben konu başlıgını ücretsiz kurbilen arkadaş varmı diyede yapardım ama amacım öğrenmek ....
  • 16-03-2008, 18:20:06
    #7
    teşekkürler kardeş de şu config.php yi anlamadım yaw birde msjlara youtube dan vb sitelerden video eklemek için ne yapabiliriz
  • 16-03-2008, 18:22:34
    #8
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler kardeş de şu config.php yi anlamadım yaw birde msjlara youtube dan vb sitelerden video eklemek için ne yapabiliriz
    Nesini anlamadın config.php'nin daha açık yazarsan yardımcı olabiliriz.
    Youtube için ise eklenti kullanman gerek vbulletin.org da istemediğin kadar var seç beğen ekle
  • 16-03-2008, 18:34:40
    #9
    kardeş şimdi db adını nereye şifre nereye vs. onları nereye yazıyoruz