• 07-03-2008, 20:57:22
    #10
    şu betalardan kurtulsakta full 3.7 yüklesek artık
  • 07-03-2008, 22:25:53
    #11
    Ben daha geçmedim. 3.7 ye. nede olsa beta. Açık maçık vardır.