Arşive nasıl adsense eklerim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arşive nasıl adsense eklerim?
5
●
395
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Arşive nasıl adsense eklerim?
03-03-2008, 22:22:41
#1
Fhenix
Arşive nasıl adsense ekleyebilirim arkadaşlar?
03-03-2008, 22:23:30
#2
LineDizayn
Zoints Seo da o seçenek olmalı.Admincp den ekliyorsun hemde.
03-03-2008, 22:49:05
#3
Fhenix
biliyorum , daha önce o şekilde eklemiştim şimdi vbseo ya geçince nasıl ekliceğimi bulamadım
03-03-2008, 23:39:29
#4
_Kaos_
Bu eklenti sayesinde yapabilirsin..
Adsense Banners in Your Archive - vBulletin.org Forum
03-03-2008, 23:56:09
#5
yAyAmAz
vB Ad Management 4 - vBulletin.org Forum
ben bu eklentiyi kullandım. çok güzel başarılı.
04-03-2008, 00:41:04
#6
Fhenix
ilginiz için teşekkür ederim arkadaşlar
kaos'un dediği işimi gördü
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler