vBulletin Mobile Suite kullanan varmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vBulletin Mobile Suite kullanan varmı?
11
●
1.557
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vBulletin Mobile Suite kullanan varmı?
1
2
27-11-2014, 21:34:40
#10
Onurss
Kurumsal Üye
Halil_69 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Standart vb mobil teması. Neyine bakmam lazim anlamadım
Mobil olarak giren ziyaretçileri mobil temaya yönlendirerek gereksiz bir masraftan kurtulabilirsiniz demek istemiş arkadaş.
Bende katılıyorum.
15-12-2014, 23:46:41
#11
aslanbey34
vb 4 için mobil eklentisi ne kadar?
yıllık yada ömür boyu lisansı?
linke tıklıyorum ama vb5 e yönlendiriyor 748 dolar gibi bir rakam çıkıyor.
27-12-2014, 01:09:29
#12
aslanbey34
Kullanan yokmu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler