• 18-02-2008, 18:40:32
    #1
    Bunun nedenini hala çözemedim arkadaşlar. Normalde basit bir şey için konu açmak istemem ama dediğim gibi anlayamdım

    .sorun şu ...
    şimdi avatar yüklemek için 2 seçenek varya .
    1)Link yazıorsun avatar oluyor
    2)sitenin serverine yuklersin avatar olur

    Bende 2. seçenek çalışıyora ama 1. seçenek çalışmıyor. Daha bugun farkettim.
    hata mesajı ise şu .:

    Dosya yüklenmesi sırasında Hata oluştu, temporäre Dosyası oluşturulamadığı için.
    2.Hata mesaj (hemen üsttede bu çıkıor)
    Warning: tempnam() [function.tempnam]: open_basedir restriction in effect. File() is not within the allowed path(s): (/home/mistik:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp) in /includes/class_upload.php on line 346
  • 18-02-2008, 18:41:10
    #2
    sunucunun safe mod ayarıyla ilgili
  • 18-02-2008, 18:43:31
    #3
    yani ne yapmam lazım ?
  • 18-02-2008, 18:44:58
    #4
    sunucu senin mi ? senin değilse birsey yapamazsın
  • 18-02-2008, 18:47:43
    #5
    Sunucu senin değilse hostunu aldığın kişiye söyle onlar açarlar safe modunu.
  • 18-02-2008, 18:48:43
    #6
    ne demem lazım adamlara ? hacı avatar içinmi diyeyim yoksa varmıdır bir adı
  • 18-02-2008, 18:53:29
    #7
    Alıntı
    Warning: tempnam() [function.tempnam]: open_basedir restriction in effect. File() is not within the allowed path(s): (/home/mistik:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp) in /includes/class_upload.php on line 346
    "bu hatayı alıyorum, sanırım safe mod yüzünden düzenleyebilirmisiniz"

    demen yeterli (:
  • 18-02-2008, 19:02:38
    #8
    ok saolasın