• 17-02-2008, 23:48:11
    #1
    vbulletin hazır db almak mantıklımı ne kadar işe yarar önerlerinizi bekliyorum arkadaşlar
  • 18-02-2008, 12:10:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Günümüzde sıfır kurmaktan iyidir bence..
  • 18-02-2008, 20:19:41
    #3
    Kandırabilirler mesela geçen birinden almıştım kurdum 1 hafta çalıştırdım sonra sitenin eski sahipleri siteye dadandı db mizi istiyoruz mahkemeye falan verriz diyince bulaşmayayım dedim sildim en iyisi üşenme 0 dan kur
  • 19-02-2008, 04:00:22
    #4
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hazır db'de %90 sorun çıkar çok büyük db değilse veya kendine ait bir forum değilse 0'dan başla.