3.7.0 B5 Çıktı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3.7.0 B5 Çıktı
13
●
1.000
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
3.7.0 B5 Çıktı
1
2
18-02-2008, 06:23:52
#10
yAyAmAz
profilde bi sorun yok aslında. r10 da gördüm sadece böle bi olay. başka sitelerde cillop gibi profiller
18-02-2008, 06:33:49
#11
Labidu
Misafir
sadece adminstator grubunda düzgün gözüküo r10da
sorun ne acaba
18-02-2008, 06:41:43
#12
yAyAmAz
üye gruplarından bi ayar mı yapılıyo acab
18-02-2008, 12:39:21
#13
Blue-D
radmin template'i resetlesin düzelir belki
18-02-2008, 12:49:45
#14
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
template resetlenmedığı boyle sanırım şu ankı şekliyle çok kotu duruyr bence
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler