• 18-02-2008, 06:23:52
    #10
    profilde bi sorun yok aslında. r10 da gördüm sadece böle bi olay. başka sitelerde cillop gibi profiller
  • 18-02-2008, 06:33:49
    #11
    Misafir
    sadece adminstator grubunda düzgün gözüküo r10da

    sorun ne acaba
  • 18-02-2008, 06:41:43
    #12
    üye gruplarından bi ayar mı yapılıyo acab
  • 18-02-2008, 12:39:21
    #13
    radmin template'i resetlesin düzelir belki
  • 18-02-2008, 12:49:45
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    template resetlenmedığı boyle sanırım şu ankı şekliyle çok kotu duruyr bence