vBulletin Lisans Alınacaktır.
5
●334
- 04-09-2014, 18:22:23Kaç versiyonu arıyorsunuz?
Samsung Galaxy S4 cihazından Tapatalk 2 ile gönderildi. - 06-09-2014, 08:17:56Üyeliği durdurulduSyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CemerYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vbulletin v4.2.x ariyorum - 06-09-2014, 12:59:55Üyeliği durduruldumerhabalar owned lisans var elimizde pm atım size.
- 07-09-2014, 22:58:142.el lisans almadan önce incelemenizi tavsiye ederim;kursatyzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-okuyunuz.html
Saygılar,