• 13-02-2008, 13:09:37
    #1
    Arkadaşlar caps'ta görülgüğü gibi durduk yere böle olmaya başladı.. Desteklerinizi bekliyorum iyi forumlar..


  • 13-02-2008, 17:41:58
    #2
    yaptım arkadaşlar..
    bunun 2 yolu var

    1.si admincp/vbulletin seçenekler/genel seçenekler en alta ajax ayaralarını /problemlemli ajax ayarlarını dedaktifleştir.
    2.si Cpanelden Phpmyadminden tabloları nar bunu vbulletin admincp/bakmdan da yapabilirsin

    Eğer bunları yapıpta olmazsa admincp/üyelerdi sanırım yeni üye kayıt veya ekleme der ordan editör ayarını değiştiriniz..