Merhaba,
vbulletin'de sidebar'a php kod eklemem gerekli. bu kodda birçok if else switch case fonksiyonları bulunmakta.
Kodu direkt eklediğimde sitenin en tepesinde çıktı yazılar. sidebar'da çıkması için return olarak kodlamamız gerekiyormuş.
tüm yazdıracağım divleri ve değişkenleri başka bir değişkene alıp return olarak yazdım bu seferde en tepede ;
failed to open stream: no suitable wrapper could be found in [path]/includes/block/html.php(95) : eval()'d code on line 2
gibisinden bir hata geldi. if else yi vb:if olarak mı yazmamız gerek acaba ?
vBulletin Sidebar php kod ekleme hatası ?
0
●546