vbulletin transfer ücretlimi oldu ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vbulletin transfer ücretlimi oldu ?
12
●
1.593
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vbulletin transfer ücretlimi oldu ?
1
2
02-08-2014, 19:50:02
#10
webinyeri
KuTuKoLaCI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Denedim istemediler.
inşallah senin dediğin gibidir.
inşallah ücret kesmezler.
02-08-2014, 20:38:04
#11
haberbey
KuTuKoLaCI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Denedim istemediler.
webinyeri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
inşallah senin dediğin gibidir.
inşallah ücret kesmezler.
ilk mesajıma ekran görüntüsünü ekledim, umarım hatalarını anlayıp ücretsiz yapmışlardır
02-08-2014, 20:47:22
#12
Anatolyum
Üyeliği durduruldu
bu transfer olayı nasıl oluyor ben bi türlü beceremedim
03-08-2014, 00:00:32
#13
KuTuKoLaCI
Üyeliği durduruldu
Benim bahsettiğim sadece mail değişiymiş. Tam transfer için ücret isteniyormuş. Yanlış bilgi vermeyeyim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler