upgrade ettim hatalar geldi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
upgrade ettim hatalar geldi
3
●
345
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
upgrade ettim hatalar geldi
06-02-2008, 14:58:20
#1
HoST13
arkdaşlar vbulletini vBulletin 3.7.0 Beta 3 upgrade ettim yanlız metün editörü çalışmıyor. bunu nasıl düzeltirim.
06-02-2008, 15:12:42
#2
Blue-D
tüm temaları sıfırladınız mı ?
06-02-2008, 15:22:28
#3
HoST13
Hayır. öyle birşey yapmadım.
06-02-2008, 15:31:50
#4
HoST13
Sorun düzeldi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler