Görsel olarak mı olacak?
Yoksa BB Kod şeklinde, kontrol panelinden buradaki bilgiler mi yazılacak?
veya; Konu, Mesaj ve aktiflik süresine göre bu değerler mi yükselecek?
Görsel olarak mı olacak?
Yoksa BB Kod şeklinde, kontrol panelinden buradaki bilgiler mi yazılacak?
veya; Konu, Mesaj ve aktiflik süresine göre bu değerler mi yükselecek?
Aslında konu sayıları , mesaj ve tüm bilgilerinin olacağı şekilde düşünüyoruz. Ayrıca bunlara bağlı olarak üye rütbeleri değiştikçe resmin arka planı ve solundaki koyacağımız renkler veya rank gifleri değişecek ...
Böyle bir kurgu düşünüyoruz hani olmayacak şeyler vardır ama hani en azından olabilecek derecede güzel çalışma olsun istiyoruz
Yani dizayn olarak bu şekilde olmasını istiyorsunuz.
Boş vaktimde deneme yanılma yöntemiyle birşeyler yapmaya çalışacağım.
Yoğun çalıştığım için işi aldım diyemiyorum kusura bakmayın, ancak olumlu bir durum halinde mesaj göndereceğim.
Kolay gelsin.
Yani dizayn olarak bu şekilde olmasını istiyorsunuz.
Boş vaktimde deneme yanılma yöntemiyle birşeyler yapmaya çalışacağım.
Yoğun çalıştığım için işi aldım diyemiyorum kusura bakmayın, ancak olumlu bir durum halinde mesaj göndereceğim.
Kolay gelsin.
Kısa süre içerisinde bu işlemi yaptırmak istiyoruz çünkü forumumuz hazır ve sadece bu kaldı. Ama ilginiz için teşekkür ederim ...