arkadaşlar bunu nasıl yapabilirim
4
●467
- 05-02-2008, 10:47:31Üyeliği durdurulduhttp://www.netforumlari.com/newthread.php?do=basvuru burada olduğu gibi mod başvuru sayfasını nasıl yapabilirim hazırmıdır bu yoksa ellemi yazılmıştır
- 05-02-2008, 11:17:00Eklentidir bildiğim kadarıyla zamanında 3.5.x versyonunu kullandığımda denemiştim bu eklentiyi.
vBulletin Moderatör Başvuru Formu - Google'da Ara
yardımcı olur belki. ama sadece 3.5.x için var sanırım. - 05-02-2008, 21:59:17Üyeliği durdurulduBlue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleo addons 3.6.x sürümlerinde de çalışır..sertac2883 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*denenmiştir.