3.6.0 da hata alıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3.6.0 da hata alıyorum
10
●
1.315
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
3.6.0 da hata alıyorum
1
2
12-07-2006, 18:04:55
#10
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
templateleri sıfırla
multiquoteler çıkar
12-07-2006, 19:18:24
#11
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
evet sorun halloldu,
sayaclara geldım mesajları içeriğini guncelle dedım,
17800. mesajdan sorna database hatası verdı guncellemsı durdu bu çok onemlı bır şeymıdır ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler