• 24-01-2008, 13:51:48
    #1
    Not: Bir Kaç Arkadaş Arıyordu Galiba O Yüzden Verdim Daha Önce Paylaşıldıysa Özür Dilerim..


    Arkadaşım Ben Adsense Olarak Anlatıyım Sen Kendine Göre Düzenlersin...

    Konu Icinde Adsense

    postbit(legacy) templatesini acin: vBulletin AdminCP > Styles & Templates > Edit Templates > Postbit Templates > postbit(legacy)


    Bul:

    <!-- / message -->
    Altina Ekle:

    <if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))">
    <center>
    <script type="text/javascript"><!--
    google_ad_client = "Adsense Kodunuz";
    google_alternate_ad_url = "http://www.siteadresiniz.com/collapsible_ad.html";
    google_ad_width = 468;
    google_ad_height = 60;
    google_ad_format = "468x60_as";
    google_ad_type = "text_image";
    google_ad_channel ="Adsense Kanal Kodunuz";
    google_color_border = "F5F5FF";
    google_color_bg = "F5F5FF";
    google_color_link = "FF0000";
    google_color_url = "000000";
    google_color_text = "22229C";
    //--></script>
    <script type="text/javascript"
    src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
    </script>
    </center>
    </if>
    Sonuc:


    Umarım yararı olmuştur...
  • 24-01-2008, 13:52:35
    #2
    Bu Arada Adsense Kodunu Değişmeyi Unutmayın..
  • 15-02-2008, 18:38:49
    #3
    Teşekkürler baya yardımcı oldun.
  • 16-02-2008, 00:40:26
    #4
    https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html
    bu konu içinde var anlatım.
  • 21-05-2009, 12:05:32
    #5
    Adsense'e yeni başvurdum ve kabul edildi. İlk reklamımı yayınladım bu şekilde. Ancak
    Alıntı
    "; google_alternate_ad_url = "http://www.sitem.com/collapsible_ad.html"; google_ad_width = 468; google_ad_height = 60; google_ad_format = "468x60_as"; google_ad_type = "text_image"; google_ad_channel ="2317"; google_color_border = "F5F5FF"; google_color_bg = "F5F5FF"; google_color_link = "FF0000"; google_color_url = "000000"; google_color_text = "22229C"; //-->
    Bu şekilde çıkıyor ve görünmüyor kodlar. Yönergeleri aynen uyguladım. Reklam kodlarımı, kanal numarasını girdim. collapsible_ad.html dosyasını da ana dizine koydum. Onay falan mı beklemem gerekiyor yoksa bir yanlışlık mı var?
  • 11-07-2009, 15:21:39
    #6
    kodun eksik...2 ay olmuş halletmişsindir artık ama ben yine de cevap vereyim