admin
Çarşı
dehliz
Türkiye
test

Gördüğünüz gibi Türkçe karakterler bozuk görünüyor. utf8_turkish_ci olarak ayarlayınca da aynı sorun devam ediyor. Veritabanındaki bozuk TÜrkçe karakterleri elle düzeltince bu defa da forumda bozuk görünüyor. Yani sistem ters işliyor. Ben bunun mantığını anlayamadım. Anlayan varsa beri gelsin
- Veritabanında bozuk görünmesinin ne zararı var?
- Foruma bu isimlerle giriş yapılamıyor.