Bir Konuda Soru Sorabilirmiyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Konuda Soru Sorabilirmiyim
2
●
410
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Bir Konuda Soru Sorabilirmiyim
14-01-2008, 17:15:47
#1
sertac2883
Üyeliği durduruldu
Lisansız Vb Kullanırısam En iyi olasılıkla ne olur En Kötü olasılıkla Ne olur Saygılar
14-01-2008, 17:19:08
#2
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
vb davayı çakarsa yada biri şikayet ederse dc'e mail atarlar ordanda sana söylerler..ya vb lisansı al yada siteyi kapat derler..sen lisans almaya bak
14-01-2008, 17:23:12
#3
sertac2883
Üyeliği durduruldu
teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler