• 14-01-2008, 17:15:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lisansız Vb Kullanırısam En iyi olasılıkla ne olur En Kötü olasılıkla Ne olur Saygılar
  • 14-01-2008, 17:19:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vb davayı çakarsa yada biri şikayet ederse dc'e mail atarlar ordanda sana söylerler..ya vb lisansı al yada siteyi kapat derler..sen lisans almaya bak
  • 14-01-2008, 17:23:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler