• 06-07-2006, 23:31:03
    #1
    forumu başka bir kasaya aktardım ssh ile sorunsuz bi şekilde gitti ama sadece index te
    Warning: exec() has been disabled for security reasons in /index.php(485) : eval()'d code on line 3
    bu hatayı alıyorum nedeni ne olabilir
  • 07-07-2006, 01:26:30
    #2
    exec() linux üzerinde komut çalıştıran bir php fonksiyonudur. Hata da bu fonksiyonun güvenlik sebebi ile kullanımının yasaklandığı ifade ediliyor..
  • 07-07-2006, 01:50:31
    #3
    serverla alakalı değil mi bu durumda peki nasıl bi çözüm geliştirebiliriz server benim elimde şuan
  • 07-07-2006, 10:07:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sistemini güvenli kip e aldığından bu tür hata alman normaldir. Sistem seni kendine zarar verceksin diye bazı komutları blokluyor.

    php.ini aç ve şunları bir kontrol et.

    safe_mode = Off
    open_basedir =
    safe_mode_exec_dir =
    safe_mode_allowed_env_vars = PHP_
    safe_mode_protected_env_vars = LD_LIBRARY_PATH
    disable_functions =