Warning: exec() has been disabled for security reasons in /index.php(485) : eval()'d code on line 3bu hatayı alıyorum nedeni ne olabilir
taşıdıktan sonra hata:(
3
●699
- 07-07-2006, 10:07:28Üyeliği durdurulduSistemini güvenli kip e aldığından bu tür hata alman normaldir. Sistem seni kendine zarar verceksin diye bazı komutları blokluyor.
php.ini aç ve şunları bir kontrol et.
safe_mode = Off open_basedir = safe_mode_exec_dir = safe_mode_allowed_env_vars = PHP_ safe_mode_protected_env_vars = LD_LIBRARY_PATH disable_functions =