• 30-12-2007, 16:07:22
    #1
    Merhaba bir ara forum'u email onaylı yapmıştım sonra kaldırdım. Oradan kalan Aktif Edilmemiş ÜYelerim var bunlara bir anda nasıl email gönderebilirim.

    Kullanıcı Grup Yöneticisine tıkladığımda Aktif Edilmemiş Üye sayısı 5.450 bunları nasıl değerlendirebilirim ?

    teşekkürler
  • 30-12-2007, 16:20:50
    #2
    Panle girdiğinizde Onay bekleyen Üye adeti XXX şeklinde diye bir kısım olması gerekiyor. Oradaki göster yazısına tıklayıp hepsini kabul et diyerek tüm üyelikleri aktifleştirebilirsiniz..
  • 30-12-2007, 16:30:11
    #3
    Alıntı
    Merhaba bir ara forum'u email onaylı yapmıştım sonra kaldırdım. Oradan kalan Aktif Edilmemiş ÜYelerim var bunlara bir anda nasıl email gönderebilirim.
    admincp'den hepsini kabul et dedikten sonra en altta kabul edilen ve silinen üyelere email gönder var orayı işaretle tamamdır.
  • 30-12-2007, 16:40:37
    #4
    Benim anlatmak istediğim şey şu



    O 5.706 kişiyi nasıl aktif edebilirim tek hamleyle email gönderdim onlara ama başka yolu yok mu
  • 30-12-2007, 16:49:35
    #5
    aynısı bendede var bi ara açtım kapattım orda kaldılar baya bi 10k falan üye öle bıraktım =)
  • 30-12-2007, 16:55:02
    #6


    Göster dedikten sonra aktifleştirilecek üyeler sıralanacak hepsini kabul et derseniz otomatik olarak kayıtlı üye grubuna dahil olurlar..
  • 30-12-2007, 17:03:39
    #7


    Ya işte problem ya bende o bölüm yok, yani Onay bekleyen üye adedi demiyor...

    Bu istatistikde gösteriyor

    Konular: 22.637, Mesajlar: 99.269, Üyeler: 16.685, Aktif Üyeler: 3.646

    normal üyelerim Üyeler: 16.685

    oradaki 3,646 ve paneldeki Aktif Edilmemiş 5.706 bunlar ne anlamadım
  • 30-12-2007, 17:11:23
    #8
    O zaman Admin onaylı yaptığınız o üye grubunu silin sildiğiniz zaman o gruba ait tüm üyeler kayıtlı üye grubuna aktarılır..