• 30-12-2007, 16:05:23
    #1
    yasaklı kelimelerde ve olmamasına ve kelımesı yasaklı olarak cıkıyor nedenını bır turlu bulamadım


    ve kelımesı sadece bır yasakta var onunda
    {yasak ve yasak} içine aldım zaten ve bu sekıl kullandım ama hala tum ve kelıemlerı yasak gıbı gorunuyor
  • 30-12-2007, 17:16:26
    #2
    Elagzılı yok mu
    Sımdıye kadar yazmıs olmalıydı
  • 30-12-2007, 17:25:19
    #3
    Parantez içinde kullandığınızda kelime "tek başına" kullanıldığı her yerde ** şeklinde çıkar.

    ve kelimesini o panatezin içinden silerseniz tamamdır sanırım..