• 15-09-2013, 13:39:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    arkadaşlar forumun dbsinde sorun var konu açarken açıyor ama konuya yönlendireceğine bekletiyor sonra 408 Request Time-out hatası veriyor.

    vbulletin dosyalarını değiştim yine olmadı yeni bir klasörde vb kurdum onda konu cok hızlı acabiiliyor. yani dbde sorun var eskiden böyle değildi, eklentilerdede sorun yok vbseodada sorun yok sorun dbde

    ne yapmak lazım sizce?

    Ayrıca Sunucuyuda değiştik, sorun devam etmektedir.

    Çözebilene veya düzeltmemiz için bir yöntem verene 5 TL PayPal Hediye
  • 15-09-2013, 13:40:19
    #2
    admincp şifresini iletirseniz bir kontrol edeyim.
  • 15-09-2013, 13:44:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admincp şifresini iletirseniz bir kontrol edeyim.
    Maalesef hocam admincp bilgilerini veremem. Bi bilginiz varsa eğer cevaplandırırsanız sevinirim
  • 15-09-2013, 13:45:39
    #4
    Ticaretci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hocam admincp bilgilerini veremem. Bi bilginiz varsa eğer cevaplandırırsanız sevinirim
    bilgim var fakat sorunun ne olduğunu anlamak için belki 9-10 farklı şey denemem gerekir neyse çözersiniz umarım sorunu
  • 16-09-2013, 04:17:22
    #5
    Bu iki yöntemide deneyin daha önce karşılaşmıştım sanırım bu hatayla. Bütün eklentileri etkisizleştirdikten sonra konu açmayı deneyin, ikinci yol ise sunucu ayarlarınızdan (LiteSpeed v.b) kaynaklı olabilir barındırma hizmetini sağlayan firma ile iletişime geçip durum, hakkında yardım isteyebilirsiniz. iyi çalışmalar.
  • 16-09-2013, 10:55:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iki yöntemide deneyin daha önce karşılaşmıştım sanırım bu hatayla. Bütün eklentileri etkisizleştirdikten sonra konu açmayı deneyin, ikinci yol ise sunucu ayarlarınızdan (LiteSpeed v.b) kaynaklı olabilir barındırma hizmetini sağlayan firma ile iletişime geçip durum, hakkında yardım isteyebilirsiniz. iyi çalışmalar.
    Yorumunuz için teşekkürler, eklentileri kapattım sorun eklentilerden degildi, vbseoyuda kaldırdım yine olmadı, VBulletin dosyalarını bile değiştim sorun devam etti , Sunucuda değiştik yine aynı, Sorun tablolarda sanırım.
  • 16-09-2013, 11:26:19
    #7
    Kullandığınız eklentilerden dolayı böyle bir hata alıyorsunuz, bağlantı zamanını zorlayıp bağlanamadığında Bu Hatayı verebilir eklentilerinizi deaktif edip deneyin eğer devam ederse host firmanıza Time Out sürenizi artırmasını söyleyin düzeltirler.
  • 16-09-2013, 11:41:37
    #8
    Sorun hosttan bildiğim kadarıyla bağlantı hatası veriyor hostunuza iletin sorunu çözeceklerdir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 11:39:01 --

    Sorun hosttan değilse config.php den eklentileri devre dışı bırakın o şekilde deneyiniz.
  • 16-09-2013, 12:36:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız eklentilerden dolayı böyle bir hata alıyorsunuz, bağlantı zamanını zorlayıp bağlanamadığında Bu Hatayı verebilir eklentilerinizi deaktif edip deneyin eğer devam ederse host firmanıza Time Out sürenizi artırmasını söyleyin düzeltirler.
    Sunucu değiştik, yeni klasör açarak vbulletin kurdum sorunsuz konu açıyor. Tablolardamı sorun, vb ayarlarındanmı bilemiyorum.

    w3bmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun hosttan bildiğim kadarıyla bağlantı hatası veriyor hostunuza iletin sorunu çözeceklerdir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 11:39:01 --

    Sorun hosttan değilse config.php den eklentileri devre dışı bırakın o şekilde deneyiniz.
    Ekletileri kapattım vbulletini bile değiştim fark yok. Sorun vb ayarlarında veya tablolarda. Bilen birisi çıkmadı hala.