arkadaşlar forumun dbsinde sorun var konu açarken açıyor ama konuya yönlendireceğine bekletiyor sonra 408 Request Time-out hatası veriyor.
vbulletin dosyalarını değiştim yine olmadı yeni bir klasörde vb kurdum onda konu cok hızlı acabiiliyor. yani dbde sorun var eskiden böyle değildi, eklentilerdede sorun yok vbseodada sorun yok sorun dbde
ne yapmak lazım sizce?
Ayrıca Sunucuyuda değiştik, sorun devam etmektedir.
Çözebilene veya düzeltmemiz için bir yöntem verene 5 TL PayPal Hediye