Kullandığınız eklentilerden dolayı böyle bir hata alıyorsunuz, bağlantı zamanını zorlayıp bağlanamadığında Bu Hatayı verebilir eklentilerinizi deaktif edip deneyin eğer devam ederse host firmanıza Time Out sürenizi artırmasını söyleyin düzeltirler.
Sunucu değiştik, yeni klasör açarak vbulletin kurdum sorunsuz konu açıyor. Tablolardamı sorun, vb ayarlarındanmı bilemiyorum.
Sorun hosttan bildiğim kadarıyla bağlantı hatası veriyor hostunuza iletin sorunu çözeceklerdir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 11:39:01 --
Sorun hosttan değilse config.php den eklentileri devre dışı bırakın o şekilde deneyiniz.
Ekletileri kapattım vbulletini bile değiştim fark yok. Sorun vb ayarlarında veya tablolarda. Bilen birisi çıkmadı hala.