• 29-12-2007, 21:47:59
    #1
    arkadaşLar dün güncelleme yaptık 370 beta sürümüne geçtik ancak foruma mesaj yollanmıyor sorun var onun için 368 kararlı sürümü kurmamız lazım dün vb sitesinde son sürümü indirdik ancak bugün tekrar giriş yapıp indiremiyoruz girip yapıyor ama indirme yeri boş çıkıyor. ayrıca güncellenmiş sürümü geri çekebilirmiyiz 370 368 e çekmemiz lazım.
  • 29-12-2007, 21:49:29
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    yedek aldıysanız geri dönersiniz
  • 29-12-2007, 21:59:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3.7 ed sorun çıkıyorsa butun tabloalrı onarıp optımıze etmeyı dendın mı acaba ?
    bunun dışında admın panelden butun plug ınlerı kapatıp bırde oyle denemen tavsıye ederım