selam,vbulletin forumumu oldugu gibi baska host ve domaine tasimak istiyorum,suan forumun bulundugu host ile tasimak istedigim host ayni ip de yani whm panel kullaniyorum,forumu baska domain ve ve hosta oldugu gibi kayip vermeden basit bir üslupla nasil tasiyabilecegimi anlatirsaniz minnettar kalicam...
forumun bulundugu host ile tasimak istedigim host ayni server ve ip de olunca tasima islemiyle alakali herhangibir avantajim yada kolayligim olucakmi enazindan db konusunda) nasil nerden olacak onuda bilmiyorum...
tesekkürler...