• 25-12-2007, 13:19:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar vbulletin 3.7 yi yukledim kurdum fakat iki sorunum var.Birincisi Avatar vs yuklemek istesem bu cikiyor
    Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 32176 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /includes/class_upload.php on line 349
    ikincisi yine profiline fotograf yuklerken bu uyari cikiyor
    Unable to move/copy file
    Netur bir ayar yapmam lazim? Yardimci olursaniz sevinirim.
  • 25-12-2007, 13:30:36
    #2
    sanırım sunucuda safe mode açık ?
  • 25-12-2007, 13:35:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım sunucuda safe mode açık ?
    Evet safe mode acik bende admin panelinden safe mode acik olarak isaretledim.Safe mode kapali mi olmasi lazim?
  • 25-12-2007, 17:56:40
    #4
    SunriseSymphony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet safe mode acik bende admin panelinden safe mode acik olarak isaretledim.Safe mode kapali mi olmasi lazim?
    bildiğim kadarıyla bazı özelliklerde sorun çıkıyor safe mode açık olduğu zaman.
  • 25-12-2007, 19:48:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    root dizinine tmp klasörü oluşturun ve chmod unu 777 yapın ve admincp den safe mode açık ı işaretleyin.

    not:3.7.0 sürümünden kaynaklanan bir bug değil
  • 25-12-2007, 23:14:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet safe mode yuzundenmis Problemi hallettik tesekkurler