3.8.x mi 4x serisimi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3.8.x mi 4x serisimi
5
●
383
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
3.8.x mi 4x serisimi
09-07-2013, 12:50:26
#1
Alpagu
arkadaşlar sizce 3.8x serimi kurmalıyım yoksa 4.x serisimi hangisinin ne avantajı vardır..
09-07-2013, 12:57:33
#2
kcyg17
Üyeliği durduruldu
aynı sorunun cevabını bende merak ediyorum
09-07-2013, 17:09:39
#3
Raperin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
4.x Daha Kullanışlı Seo İçeriğinin kalitesine ve alanına bağlı
09-07-2013, 23:37:57
#4
denizli
kesinlikle 3.8.x derim
10-07-2013, 01:44:02
#5
haruntt
vbulletini dünya çapında marka yapan 3.x serisiydi. 4.x ise seo konusunda daha etkili olsa da 3.x serisi sunucuda daha az işlemci tüketiyor ve tarayıcıda daha performanslı. kullanıcılar siteyi daha hızlı geziyor.
10-07-2013, 01:46:24
#6
kcyg17
Üyeliği durduruldu
anlaşılan 3 serisi 4 ten daha iyi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler