• 09-07-2013, 12:50:26
    #1
    arkadaşlar sizce 3.8x serimi kurmalıyım yoksa 4.x serisimi hangisinin ne avantajı vardır..
  • 09-07-2013, 12:57:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorunun cevabını bende merak ediyorum
  • 09-07-2013, 17:09:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4.x Daha Kullanışlı Seo İçeriğinin kalitesine ve alanına bağlı
  • 09-07-2013, 23:37:57
    #4
    kesinlikle 3.8.x derim
  • 10-07-2013, 01:44:02
    #5
    vbulletini dünya çapında marka yapan 3.x serisiydi. 4.x ise seo konusunda daha etkili olsa da 3.x serisi sunucuda daha az işlemci tüketiyor ve tarayıcıda daha performanslı. kullanıcılar siteyi daha hızlı geziyor.
  • 10-07-2013, 01:46:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    anlaşılan 3 serisi 4 ten daha iyi