• 20-06-2013, 21:56:06
    #1
    arkadaşlar forumumda bu mesaj yazmış olduğunuz bir mesajın kopyasıdır 5 dk içinde yönlendirileceksiniz diyor ne yapmalıyım ne bu?
  • 21-06-2013, 08:15:58
    #2
    İlgili mesajı zaten göndermişsiniz. Var olduğu için gerek duyulmadı, geri yönlendiriliyorsunuz diyor işte. Mesajlar birebir olursa bu olur. Olmaması için diğerini farklı yazın.