css taşmaması için ne yapabilirim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
css taşmaması için ne yapabilirim
3
●
396
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
css taşmaması için ne yapabilirim
14-12-2007, 02:01:26
#1
Ruh
Misafir
bir tema üzerinde çalışıyorum tema bitti tek sorun navbar kaldı o sorunun kaynağıda
background: url(gfx_vB36revisited/misc/_navbits-bg.gif) repeat-x top center;
burası bunu forum ile aynı seviyeye getiremiyorum
14-12-2007, 03:18:22
#2
tymsh
<table width="
100%
" style="background-image:url(
senin_resmin.gif
) " border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" >
hocam şöyle yaparak dene bi.
% kısmını küçülterek deneyebilirsin, resme göre.
kolay gelsin.
14-12-2007, 03:26:00
#3
Ruh
Misafir
tymsh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<table width="
100%
" style="background-image:url(
senin_resmin.gif
) " border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" >
hocam şöyle yaparak dene bi.
% kısmını küçülterek deneyebilirsin, resme göre.
kolay gelsin.
paşam sorun burda
background: url(gfx_vB36revisited/misc/_navbits-bg.gif) repeat-x top center;
verdiğiniz kod u navbar a ekleyebilirim fakat farklı yerde cıkıyor resim o zaman
14-12-2007, 03:31:37
#4
Ruh
Misafir
oldu aslında ama css yi silmem gerekiyor sanırım o zamanda ikisi birlikte kayboluyor paşam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler