• 14-12-2007, 02:01:26
    #1
    Ruh
    Misafir
    bir tema üzerinde çalışıyorum tema bitti tek sorun navbar kaldı o sorunun kaynağıda

    background: url(gfx_vB36revisited/misc/_navbits-bg.gif) repeat-x top center;

    burası bunu forum ile aynı seviyeye getiremiyorum

  • 14-12-2007, 03:18:22
    #2
    <table width="100%" style="background-image:url(senin_resmin.gif) " border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" >

    hocam şöyle yaparak dene bi.

    % kısmını küçülterek deneyebilirsin, resme göre.

    kolay gelsin.
  • 14-12-2007, 03:26:00
    #3
    Ruh
    Misafir
    tymsh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <table width="100%" style="background-image:url(senin_resmin.gif) " border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" >

    hocam şöyle yaparak dene bi.

    % kısmını küçülterek deneyebilirsin, resme göre.

    kolay gelsin.
    paşam sorun burda
    background: url(gfx_vB36revisited/misc/_navbits-bg.gif) repeat-x top center;

    verdiğiniz kod u navbar a ekleyebilirim fakat farklı yerde cıkıyor resim o zaman
  • 14-12-2007, 03:31:37
    #4
    Ruh
    Misafir
    oldu aslında ama css yi silmem gerekiyor sanırım o zamanda ikisi birlikte kayboluyor paşam