• 12-12-2007, 03:05:42
    #1
    siteleri bir süre önce serverdan servera taşıdım taşımadan önce eski serverda avatar ekleme sorunu vardı fakat taşıma bitip yeniservera geçtikden sonra avatar sorununla beraber template editlemede kullanıcıların mesaj ve konu konu göndermelerinde de sorunlar oldu bu durum hakkında bir bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinrim
  • 12-12-2007, 03:13:10
    #2
    eski serverin ile yeni serverin arasındaki fark nedir
    sql yi nerden yedekledin nasıl yükledin
  • 12-12-2007, 10:26:52
    #3
    arasında sadece işlemci farkı vaar başka bir fark yok.whm den whm yi taşıma yapacaktım olmadı ssh ile bütün siteleri çektim bende