• 01-06-2013, 01:15:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Bir forum sitesi kurmak istiyorum ama sormak istediklerim var. Henüz hit konusunu kestiremediğim için öncelikle nette dolaşan vbulletin scripti kurmayı düşünüyorum. Sonra site tutarsa lisans satın alıp mevcut siteyi legal haline getirebiliyor muyuz? Bunun için çok uğraş gerekir mi sonra dönüştürmek için?
  • 01-06-2013, 01:18:29
    #2
    Lisanssız site lisanslı hale hiç bir veri kaybı olmadan dönüştürülebilir.
    Upgrade yaparsınız siteniz lisanslı olur. Upgrade yaparken biraz problem yaşayabilirsiniz onun içinde ücretli veya ücretsiz olarak destek alabileceğiniz kişi veya kişiler olacaktır.
  • 01-06-2013, 16:05:40
    #3
    Fikriniz için teşekkürler. Başka fikirleri olan varsa paylaşırlarsa sevinirim.
  • 01-06-2013, 16:07:50
    #4
    Misafir
    sorun olmaz hocam Forum hitlendikten sonra lisans almanız en mantıklısı bende öyle yaptım