Sonradan forum lisansı almak
3
●438
- 01-06-2013, 01:15:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba arkadaşlar. Bir forum sitesi kurmak istiyorum ama sormak istediklerim var. Henüz hit konusunu kestiremediğim için öncelikle nette dolaşan vbulletin scripti kurmayı düşünüyorum. Sonra site tutarsa lisans satın alıp mevcut siteyi legal haline getirebiliyor muyuz? Bunun için çok uğraş gerekir mi sonra dönüştürmek için?