• 09-12-2007, 23:02:25
    #1
    Yapımcı Archer34
    Demo WebmsTR.Net
    Açıklama forumun altında arkaplanlı ve düzenli kullanıcı gruplarının görünümü.
    Görünümü

    Forumhome Şablonunda Şu Kodu Bulun:
    		<div>$activeusers</div>
    			</div>
    		</td>
    	</tr>
    Altına Bu Kodu Ekleyin:
    <tr><td class="thead" colspan="2">WebmsTR.Net | Kullanıcı Grupları</td></tr>
    <td width="18%"><font color="#804040"><strong><small>Yönetim :
        &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        </small></strong></font></td>
        <td width="82%"><small>[<font color="#FF0000"><strong>Admin</strong></font>] [<font
        color="#8000FF"><strong>Co Administrator</strong></font>] [<font color="#990000"><strong>Super
        Moderators</strong></font>] [<font color="#0C9C37"><strong>Moderators</strong></font>] </small></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="18%"><font color="#804040"><strong><small>Yönetim Yardım Grubu :</small></strong></font></td>
        <td width="82%"><small>[<font color="#FF8040"><strong>Yardımcı Admin</strong></font>] </small></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="18%"><font color="#804040"><strong><small>Master Üyeler :</small></strong></font></td>
        <td width="82%"><small>[<font color="#0000FF"><strong>Diamond Master</strong></font>] [<font
        color="#2BB3C1"><strong>Platin Master</strong></font>] [<font color="#C6745B"><strong>Gold
        Master</strong></font>] [<font color="#656532"><strong>Silver Master</strong></font>] [<font
        color="#003A75"><strong>Bronze Master</strong></font>] [<strong>First Master</strong>]</small></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="18%"><small><font color="#804040"><strong>Diğer Üyeler :</strong></font></small></td>
        <td width="82%"><small>[<font color="#000000"><strike><strong>Banned</strong>]</strike>
        &nbsp;<b>[<font color="Gray">E-Mail Doğrulanmamış Üye]</b></font> [<font color="Black">Üye</font><font color="#000000">]</font></small></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="18%"><table border="0" cellpadding="4" cellspacing="4" width="100%">
          <tr>
            <td width="100%"></td>
          </tr>
        </table>
        </td>
        <td width="82%"></td>
      </tr> 
    </tbody>
    Belirli yerleri kendinize göre editleyiniz..
  • 09-12-2007, 23:04:05
    #2
    <td class="thead"

    bu bölüm

    <td class="tcat"

    olursa daha estetik görünür
  • 10-12-2007, 00:29:50
    #3
    hiç yaratıcı değil boş kalabalık