• 04-12-2007, 02:36:58
    #1
    http://img140.imageshack.us/img140/8310/reklamof2.jpg
    bu şekilde adsense yerleşimini nasıl yapabilirim?
  • 04-12-2007, 03:26:36
    #3
    Onlarda reklam sağda yazı solda oluyo Verdiğiniz linklerdeki konulara bakmıştım.

    Benim istediğim verdiğim ssye bakarsanız eğer. Reklam solda yazı sağda olacak şekilde reklam + birde 468x60 reklam koymak istiyorum
  • 04-12-2007, 13:33:34
    #4
    Pek çok sitede görüyorum bu yerleşimi. Yokmu arkadaşlar bilen ?
  • 04-12-2007, 16:35:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hangi site orası ?
  • 04-12-2007, 16:43:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    veriyorum adresi umarım sorun olmaz oluyorsa kaldırırız..
    siLdim gitti :]
  • 04-12-2007, 16:55:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    postbit_legacy templatesinde bulalım;

    <!-- message -->
            <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
            <!-- / message -->
    değiştirelim;

    <span style="margin: 2px; float: left; width: 336px; height: 280px;">
    googlekodumuz
    </span>
    <!-- message -->
            <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
            <!-- / message -->
    <br>
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veriyorum adresi umarım sorun olmaz oluyorsa kaldırırız..
    sorun olmaz sanırım istersen silebilirsin anladım...
  • 04-12-2007, 18:21:15
    #8
    Teşekkürler dostum 468x60 da ekledim çok güzel oldu

    repinide verdim
  • 04-12-2007, 18:32:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler dostum 468x60 da ekledim çok güzel oldu

    repinide verdim
    Rica ederim..